Tisdag!

Häj bloggen!
Nu har jag kommit hem från en vända på gymmet, sprang på (ja, vad är det? en sådan som man både rör fötterna och armarna samtidigt), sen körde jag bara lite på maskiner eftersom att jag inte är hundra på hur allt fungerar vill jag inte träna fel, sen körde jag sit ups! En liten mjukstart så, eller nej jag var ifs helt slut efter 20 minuters springade!!! Ska snart fixa gymkort i skärhamn så ska jag och Jos börjar, hon är duktig så hon får vara min cotch:) Så är det ju pass där, lite roligare än att alltid vara i gymmet, på söndagar är det ju afro dans :)

Var på praktiken idag, alla var riktigt sega och det var lugnt hela förmiddagen, så vi satt och fikade och snackade skit hela dagen typ, jätte skönt för jag har inte riktigt kommit in i dessa rutinerna ännu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0