Söndag

Hej bloggen!
Sitter i soffan och kollar på resor med mamma och pappa. Vi ska antagligen in till resia imorgon och beställa!!!! Så himla härligt ska det bli :) Vi åker i maj eftersom att pappa fyller 50.

Det lutar mot Grekland - Kreta :) Jag som älskar Grekland också! Förra resan dit var så grym, vi var ett gäng på 25 st. Det var "disco" i hotellet så vi var där vaje dag jag, jessica johanna och carro:) så jävla roligt var det:) Bästa resan!

Hoppas att det kommer vara fint väder för jag vill bli brun!

Kommentarer
Postat av: Cajon

Vad härligt! Själv ska jag iväg till Spanien i juni. :) Fin blogg du har! (:

2010-01-11 @ 12:27:56
URL: http://cajon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0