Måndag

Hej bloggen:)
Åh, vad jag är glad nu :) Jag har inte en aning varför men jag hade en sådan bra resa hem idag på tåget!!!

Steg upp 06.20, var dock vaken långt innan den ringde, har inte sovit bra alls inatt! Sen har jag träningsverk sen afrodasen. Steg upp och märkte att jag hade världens tjejverk, FAN! åh, hatar det. Men det var inget å göra, tog mig en panodil och gick ner till bussen. Väl i skolan så rullade vi permanent, gick uselt då jag hade så ont att jag inte kunde koncentrera mig, ville bara lägga mig ner på marken. Så jag tog ännu en panodil! Sen var det bamba och sen gympa, hade en kvarts lektion sen slutade vi, såååå onördigt att vänta på en lektion en hel timma så är lektionen i en kvart :S

Tåg spåret till centralen och gick och köpte mig en chailatte,mmmmh så gott det var!! Det var ungefär en halvtimma kvar tills tåget skulle gå så jag gick bort till Kickis och kikade lite. Sen väl på tåget lyssnade jag på grym partymusik och var så taggad! Det var powerwalk som gällde när jag gick hem sen från bussen :)

Får se om det blir gymmet idag, är sugen på det men Pappa och de ska in till stenungsund och beställa resa så är lite tveksam! Denna bild togs när vi åkte till Greklad för typ 2-3 år sedan, längtar :)

Gud vad jag skriver! Jag är glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0