Måndag

Första skoldagen, avklarad!!!!

Tog ett bra tag innan man somnade igår asså, låg och vred mig hur länge som helst, sen fick jag två sms kompisar, Andreas och Robin så det var roligt :) Somnade kanske vid 2 men vaknade vid 4a och kunde inte somna om :(

Väl framme i skolan hade vi hantverk, trodde att vi bara skulle snacka lite men det var att köra igång med en gång, ingen mjukstart alls:( När lektionen var slut tog jag mina saker och gick, hade även gympa men hade ändå inga kläder. Gick upp till en frisör butik och köpte saker till Johanna som ska färga mammas hår idag, blonderingspulver och lite så! Sen tog jag spåret till centralen och bussen till stenungsund. På tjörn bussen satt jag med Pontan och snackade gott, så himla skönt att man alltid har någon att prata med :) Om allt!!!!

Nu är jag hemma och tänkte snart ta kort på lite saker jag fick från skolan idag. När vi fick våra väskor i början av skolan med våra borstar så var några borstar kassa, så vi skickade tillbaka dem till Maria Nila som sponsrade oss så skämdes dom så så dom skickade ut Schampo balsam och inpackning till var och en i klassen, gott :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0