Lördagkväll

Hej på reeee!
Gick ju skit på bowlingen, jag fick halta fram till banan och bara kasta ut klotet hej vilt, gick ju sådär! Haha, men kom nog inte sist i alla fall:) I slutet fick Annie skjuta för mig för att jag hade så ont, inte ok :) Rolle kom etta, Pappa tvåa och Stefan trea ;)

Vi åkte sedan hem till Ankie och Rolle och käkade med släkten, 14 stycken var vi. Kicki ringde sen och berättade att hon hade bestämt att vi skulle vara några hos mig och dricka, så jag fick rusa hem med Annie så började vi dricka lite smått. Sen kom våra guys så satte vi oss på altanen och myste.

Vi gick typ och la oss alla i min säng vid 2 tiden eller något och jag var hur trött som helst, så jag typ somnade. Kicki sov över hos mig, mysigt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0