Lördag

Så, nu har jag börjat komma igång igen, sovit några timmar osv. Har nu tagit mig en dusch, rakat benen, smörjt in mig och allt sådant. Gud vad fräsch man känner sig än innan då man gick runt med gårdagens smink och kläder och såg ut som fan! haha..

Täkte berätta lite om igår:
Jag och Kicki var hemma hos henne och fixade oss, så började vi dra till med vårat spratt :) Kicki trodde vi skulle festa hos henne då hon sedan fick sms att det var fest i rönnäng, så pappa kom och hämtade mig och Kicki så åkte vi iväg, när vi var vid golfbanan kom jag på att jag hade "glömt" mina cider, så vi fick vända och åka tillbaka. Under tiden så sprang alla in i huset och gjorde sig redo hemma hos Kicki, jag bad Kicki följa med och hämta dom men jag sprang lite före. När jag var inne satt alla i soffan så vi fick fort ställt oss upp och börjat sjunga när Kicki kom inrusande i huset, Suprice ;) Hahah! Alltid roligt att spexa till det ;) Vi började sedan dricka och tiden gick, vid 11 tror jag åkte vi till Rönnäng nästan allehoppa, var där resten av kvällen. Vid 2 åkte jag Kicki och Robin in till korvans och käkade, guuuud så gott det var:)

När vi var tillbaka så låg alla och tjötade mest, jag gick in och la mig och somnade pladask sedan vid 6!

Jag orkar inte göra någonting idag, eller nu när man väl är lite fäschare har jag fått mer energi men konstigt nog känner jag mig inte helt ok ännu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0