Jag vill ha!

Jag är så himla sugen på att köpa en ny plattång. Jag brukar inte platta håret så ofta, mest på helger om man ska på fest eller liknande, annars försöker jag att vila håret så mycket som möjligt. Använder även värmeskyddande produkter som är jätte viktigt!

Nu använder jag en plattång från Ga.Ma, men den är gammal nu och skulle behövas byta ut mot en ny! Skulle vilja ha en från GHD, men dem är ju faktiskt väldigt dyra, kostar c 2000 kr. Men på www.lyko.se hittade jag en för 1599, sparar trots allt några hundralappar och frakten är fri! 

Paketet innehåller:
- Limited Edition, svart högglansig ghd IV styler med gnistrande
värmeplattor
- Svart ghd förvaringsväska
- Värmeresistent väska i leopardmönster
- Trendig och lyxig förpackning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0