Home!

Kicki och Samuel kom och hämtade mig och vi drog hem till Carl som hade dukat upp så fint så och lagat tacos, så vi satte oss och käkade och myste :) Sen kom även Robin och Albin lite senare och vi åkte hem till Samuel och tittade på film, när filmen var slut åkte Jag, Samuel och Kicki in till stenungsund och käkade donken! För min del blev det mjukglass med kola sås, så gott så!

Nu är jag hemma och tittar på Eva och Adam:) Undra hur många gånger jag har sätt denna filmen asså, men tröttnar aldrig!!
Adam: Men vad gör man när man är ihop?
Alex: Du vet, Hånglar!!!!


Kommentarer
Postat av: Bennebrant !

Det va kul och träffa dig becca :) det va länge sen sist !! :D får vi göra om ;) Puss på dej ! :D

2010-01-10 @ 16:18:24
URL: http://haringenblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0