Fredag

Heeej bloggen!
Nu är det helg, åååh så skönt :)

Hade två lektioner idag, hatverk då vi gick igenom produkter och övade på volymfön, sen hade vi matte då vi skrev prov, tror det gick rätt bra faktiskt, sanningen var väl att jag inte ens hade kollat i boken så jag var lite osäker på hur det skulle gå, men tyckte det var ganska lätt :) Nu ska jag dock inte säga för mycket!

Sprang sedan bort till åhlens och köpte en present till Mormor, lägger snart in bild :)

Tog tåget hem och nu är jag här:)

Ikväll ska vi till Mormor och fira henne, sen åkter jag väl hem runt 9-10 tiden så ska jag vara med Kicki, Andras Pontan och en som jag inte varit med på flera år känns det som, Sofia:) Ska bli skit kul att träffas alla som förr :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0