Drömbilder!

Inatt drömde jag att jag tappade mina tänder, jag visste att det betydde något bra så jag sökte på internet:
Tappa tänder
Det kommer en positiv förändring, ju mer dramatisk tandtappning desto större förändring. Symboliken är hämtad från vår barndom då tappandet av mjölktänderna skedde samtidigt med att de allra flesta fick nya horisonter. Vi fick vara uppe längre, bytte skola och fick nya kompisar.

Jag kollade runt och såg detta också "Sex" inte så men jag drömmer typ alltid om sex, att jag har det eller något liknande, såhär stod det:
Sex
Drömmer du att du har sex eller att du ser andra ha sex? Sådana drömmar beror oftast på fysiska signaler från kroppen när blodomlopp och slemhinnor "testkörs". Kroppen signalerar att den är redo för sex och det undermedvetna skapar ett skäl till varför kroppen reagerar och då drömmer vi om sex.

HAHA, sjukt!!!


Kommentarer
Postat av: hermy

omg fy fan va snygg du e:)



hur fixar du din ******

2010-01-02 @ 22:03:43
URL: http://heeermela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0