Dagens

DAGENS VILL HA: Ben and jerry glass
DAGENS KLÄDSEL: Myskläder
DAGENS FRISYR: Rufs!
DAGENS LÅT: Känner du rebeccajos? Hon har röven full av mos...?
DAGENS PLANER: Vila och att bli frisk
DAGENS SAKNAD: Kickilano:) Men som tur var kom hon och hälsade på mig en snabbis!
DAGENS DUMMASTE: i got no clue!
DAGENS MISSLYCKANDE: inga brytna ben idag inte!
DAGENS DROG: Te!
DAGENS KÖP: Har legat i sängen hela dagen
DAGENS GODIS: INGENING:(
DAGENS HUMÖR: Pömsigt, men glad när Kicki kom! :)
DAGENS CITAT: "tanken var att jag skulle tänka en annan tanke, så kom jag å tänka på den tanken jag inte skulle tänka.."
DAGENS ROLIGASTE: Kicki såklart när hon ringde ungefär 6 gånger för att berätta saker som jag missat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0