äntligen!

NU är jag äntligen klar med min novell, det tog hela dagen med tanke på att jag skrev 5 minuter varje timma. Tog många långa pauser :) Gick ut och tittade på tv med pappa då och då, då han sa:

Pappa:
Vart är du nu då?
Jag: Thaikvinnan kom precis ut och skrek att vi skulle springa.

en timma senare....

Pappa: Nu då?
Jag: I djungeln...

två timmar senare....

Pappa: Klar?
Jag: Neej, vi är på flyget hem... suck!

Men nu så är jag äntligen klar! Hittade även band två från när jag är liten, då jag är lite äldre och kan prata, på band ett är jag bara en tråkig bebis :) Jag och mamma ligger och tittar nu, shit vad vi skrattar! Söta barn hon lyckades få, eller??

Sleep time, night kids!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0