Usch då..

Börjar känna mig dåligt.. Jag har fryst så himla mycket det sistone och har varit förskyld hur länge som helst. Just nu känner jag att jag måste... förslåt äckligt jag vet men spy! Mår så himla illa... Jag får inte bli sjuk bara, man missar så himla mycket om man är borta från skolan nu, man går igenom nya saker varje lektion och det är så jobbigt att ligga efter!

Imorgon ska jag först till läkaren halv nio och snacka om min gluten tror jag, ta lite prover och kanske väga och mäta mig, När jag väl är klar där inne ska jag gå till bussen och åka in till salongen, praktik imorgon. Hoppas jag mår bättre annars kan jag inte vara kvar. Just nu skakar jag och kan inte prata då jag känner att nu ..... jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0