Tisdag

Hej muppar!
Vaknade nyss, ska snart sminka mig, sen kommer anna och hämtar mig och anton så ska vi in till std, han ska gymma och jag hitta praktikplats, hoppas fan jag får nu aså!! :)

Haha, inatt snackade jag i sömnen tydligen, hade ba:
Jag: Blalala...Mikael.....Jag har berättat allt för mamma...
Anton: Va?
Jag: Jag har berättat allt för mamma.
Anton: Vad har du sagt då?
Jag: JAG VET INTE SA JAG JU TYDLIGT!

Sen så skrek anton i sömnen också: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!
så putte jag på han så att han skulle vakna, sen på morgonen så sa jag att han hade skrikit, han ba:
Jaaaaa, jag blev ju påkörd när jag skulle gå över korsvägen!! 
Han vaknade av sitt egna skrik;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0