Söndag

Hej hjärtan
Nu är snart helgen över och oj vilken ångest jag har över detta, jag får inte gjort något på mina helger nu när man går i skola i göteborg, det tar på en att ha långa resvägar, hoppas detta ändras snarast! Något jag mer har ångest över är att jag måste göra matte idag. Åh, jag som verkligen inte förstår matematik, det är de svåraste ämnet för min del, jag tänker bara logiskt typ, eller nej det kanske inte är speciellt logiskt att tänka plus och minus när det egentligen ska vara x a och b, jag kan inte gångertabellen och jag räknar ut lätta tal på fingrarna :) Trots detta fick jag ett betyg i ämnet ;)

Så, det är med andra ord dagens planer, plugga matte i någon timma. Men nu ska jag in i duschen och tvätta kropp och ansikte, duschar nog håret också! Mitt hår är superkort nu :) Känns fräscht men det kommer nog aldrig bli långt mitt hår :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken skola går du i:)

2009-09-13 @ 18:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0