Nytt

Jag köpte en helt vanlig vit bas tshirt från monki

Monki 120 kr

Sen köpte jag en vanlig svart sjal inne på hm

Jag hittade ingen bild på en svart, men jaja ni hajjar!
Tror  den kostade 99 kr på HM

Sen köpte jag också värmeskydd för håret, men den är också som en hår lotion som återbygger det eftersom att jag har så himla slitet hår.

225 kr på Frisörsalong
Kérastase Résistance Ciment Thermique
Lotion som återuppbygger
och skyddar det
försvagade håret under
värmepåverkan.

Teknologi
Vita-Ciment® och Vita-Topseal
återuppbygger håret inifrån ända
ut till ytskiktet samt skyddar mot
yttre påfrestningar.

Resultat
Håret har skyddats och
återuppbyggts samtidigt som det
har stylats och blivit mjukt,
följsamt och glansigt.

Bruksanvisning
Applicera produkten i nytvättat
och handdukstorkat hår. Massera
in i längder och toppar. Red ut
håret med hjälp av en bredtandad
kam. Ska ej sköljas ur. Styla
håret och aktivera produkten med
fön och/eller plattång.
Rekommenderad temperatur på
plattången är 180°C och håret bör
ha 20% fuktighet kvar när det
plattas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0