Måndag

Hello boys!
Har varit dålig på att skriva men har helt enkelt inte hunnit eller orkat!
Söndagen spenerades hos anton typ, åkte hem på kvällen och sov, thats it :)
Måndag, skolan, hem, ant, hem igen sov här med ant, (Jag älskar kortfattat)

Today, Vaknade upp vid 8, gick upp drog på mig lite smink och käkade en god frulle. Sen drog jag ner till bussen, 17 min senare hoppade jag av och gick till aqua, så har varit där hela dagen och jag kan säga det att jag har typ druckit 17 koppar choklad! mums, hehe. Nu är jag hemma och ska snart till anton och sova där, jag ska ha med pocornkryddan så att jag kan mumsa i mig, Anton har ju blivit nyttig så nu får man äta allt själver, suveränt!

Imorgon är det onsdag, hallegud vad tiden går snabbt! Slutar vid 3, åker la sedan hem, ska snacka med joser och se om hon vill klippa mina tops, för de är sleta nu asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0