Måndag

Dagen började med att stiga upp och dra på sig lite smink, när jag väl var klar med allt körde Anton ner mig till bussen och jag for till Göteborg. Första lektionen var hantverk, vi hade först genomgång och sedan permanentrullning. Vi ska ha med oss modeller snart, någon som är intresserad? men vi använder ingen vätska som tur är! haha.
Efter maten hade vi gympa, den varade i en halvtimma då vi hade en kortgenomgång. Tog bussen till std och kikade runt lite innan Anton kom och hämtade upp mig, vi skulle dra hem till mig och mysa men han var tvungen att fixa lite saker hemma så vi kanske ses ikväll istället :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och stå där ett bra tag, så himla skönt att duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0