Måndag

Idag har jag varit i skolan, såklart! Första lektionen var Hantverkt, vi hade genomgång halva lektionen och resten rullade vi permanent, det börjar änna lika något nu när jag rullar, hehe! Men har inte klarat av ett helt huvud ännu, det har dock ingen i klassen gjort än men idag kom jag längre än vad jag tidigare har gjort!


När lektionen var slut hade vi gympa men jag hade ju såklart glömt kläder så jag drog hem, läraren vill inte att man kommer om man har glömt, konstig prick :)

Somnade på bussen hem, så himla skönt! Jag kände att jag inte orkade åka buss i en timma och vips så var vi i nösnäs, riktigt härligt :) Åkte sedan till Anton, vi har myst och kört lite ärenden. En mycket mysig dag :)

Imorgn är det praktik, hoppas jag får öva på att rulla parmanent :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0