Ljudbok

Hahah, asså jag vill så himla gärna ha en ljudbok! Visst låter jag löjlig men nu har jag läst ut två böcker på bussen fram och tillbaka från och till göteborg. Böckerna har varit riktigt bra och visst är det gott när böckerna är så bra att man bara inte kan sluta läsa. Men problemet är då... Jag är så himla trött när jag ska till skolan på morgonen så att jag inte kan hålla ögonen uppen när  jag läser, så då slog tanken mig att jag skulle köra på ljudbok då man samtidigt kan slappna av och blunda. Hur skaffar man sig det då?

Tips någon? :)

Jag vill lätt ha Flickan som lekte med elden eller någon, en som verkligen är spännande!


Kommentarer
Postat av: .

ehhh, biblioteket eller bokhandeln kanske......

2009-09-11 @ 11:06:38
Postat av: reb

harregud du har hjärnan med dig :)

2009-09-12 @ 10:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0