jag har blivit en bokmal!

Nu när man åker buss på morgonen brukar jag läsa, först lyssnade jag på musik men tröttnade snabbt, läsa är bäst tycker jag eftersom att jag inte blir åksjuk! Den första boken var en engelsk och var på en 80 sidor så den läste man ut snabbt, den andra boken hade jag redan läst halva på men aldrig avslutat, så det har jag gjort nu, den heter "bakom stängda dörrar" och det är den bästa boken jag har läst, REKOMENDERAR STARKT! det är en sann berättelse om ett tjej som föder två barn, med sin pappa.. Den jag läser nu är "Syskonkärlek" jag har läst halva nu och oj vad den är bra! Jag har blivit värsta bokmalen!!


Men visst är det kul att läsa böcker som verkligen är bra?

Anton och jag hade en diskussion om böcker för ett tag sedan
Jag: Böcker är så bra ändå!
Anton: Nää, hatar böcker!
Jag: har du läst någon då?
Anton: Nee och jag tänker inte göra det heller!
vi fortsatte och jag försökte övertyga honom att böcker är grymma men det gick inte..

Några dagar senare ringer han,
Anton: Veeet du??
Jag: Nää!
Anton: Jag har köpt en bok!

HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0