Torsdag/ Hotellövernattning

Dagen började med skola, sista lektionen var hantverk och jag var så himla trött och grinig, ville bara hem och lägga mig. Då ringde min älskade pojkvän och undrade om han och jag skulle sova på hotell inatt, vem tackar nej åt en sådan sak??

Jag tog bussen hem, packade ner mina saker och åkte till Anton, vi åkte in till stan och checkade in på hotellet som låg 1 min från min skola och mitt imot Bergakungen, så himla skönt!


En liten bild på utsikten på kvällen

När vi hade kommit upp på rummet och fixat med våra saker gick vi ner till Bergakungen och beställde biljetter till bio, sen sprang vi förbi Netto och köpte godis innan Mammas pojkar började. När pogramet sedan var slut var det en kvart kvar tills bion började så vi traskade ner. Filmen var skit bra! Så himla värd att se, skriver om den senare! När vi sedan var tillbaka på hotellrumemt och när vi lagt oss var klockan 12 och då började min skönthetssömn!

En lökig bild på mig

Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0