PluggPluggPlugg

Oj vad jag är slut nu! Har precis gjort klart miljöbeskrivningen som ska vara i mitt häfte, har räknat ut att mitt häfte ska vara ungefär 15 sidor, Jesus! Imorgon ska jag göra två till arbeten och då ska Anton få hjälpa till. Jag har börjat med den ena, så jag har inte så himla mycket kvar. Arbetet ska in på torsdag så jag hoppas att jag hinner få till det! Jag blir glad om jag får ett VG i alla fall! haha.


På fredag blir det antagligen bio med Anton, vet någon om det går någon bra  film nu? Jag var inne på www.sf.se och kollade, det var en skräckis som var 3D, hade varit coolt, har aldrig sätt på en skräckfilm på bio. Sen i 3D är ju ännu bättre. Dock var inte filmen inte textad, jag har inga promblem med det men Anton missar ju hela filmen så tydligt han ska läsa :)


Kommentarer
Postat av: Sofia eliasson

den filmen är inte så jättebra, eller den funkar, kollade på den på bio, men man vet typ vad som kommer att hända och så va inte slutet bäst, men har du inte sett dom filmerna innan, så tycker jag du ska göra det ... då kankse den är lite bättre:P :)

2009-10-08 @ 22:49:46
URL: http://aplaaceformyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0