Onsdag

Tjenis!
Idag har jag varit på praktik och det var roligt! Nettan ska till Lasvegas imorgon och tävla så hon har haft sin modell där hela dagen idag och fixat, riktigt coolt blev det. Hoppas hon vinner, hade varit jätte fräckt! Så det har varit nerver idag på salongen!


Jag, mamma, mormor,  Johanna och Emelie ska på afrikansk dans på söndag så här ska skakas rumpa! Paaanta panta panta mjeeera! Roligt;)

På lördag ska vi antagligen fira mig och Andreas så han fyller 25/10 och jag 28/10 hoppas vi fixar någon stans att vara för jag är sugen på att festa med världens goaste gäng!

Nu är jag hemma och ska snart till Anton, är jätte trött så jag kommer antagligen somna så fort jag kommer dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0