Lördag

Vaknade upp runt 10, gick upp och käkade en god frukost med mormor. Jag åkte hem runt... 4 då pappa kom och hämtade mig, tog mig en dusch och sen åkte jag hem till Anton, sminkade och fixade mig där och kollade lite på bert, den sista oskulden ;) Drog sedan hem och bytte kläder, det blev en svart klänning och ett par svarta leggings med lack på sidorna, very snyggt!

Tog sedan bussen in med kicki och grabbarna, drog först till Pejja, var där tills kl 12 och sen promenerade jag kicki och adde till haddan, det tog en timma i kickis takt ;) Sen vetefan vart dom tog vägen, när vi nästan var utanför mötte jag upp Johanna och Stefan, då de försvann!

Emeile Jennier och kusin Sandra :)

Väl inne blev det dans, så jävla roligt var det! en riktigt lyckad kväll!

Anton kom sedan och hämtade oss runt 3 åkte hem och somnade som en stock :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0