Min födelsedag!

Godmorgon bloggen!
Vaknade runt 6 i morse då Mamma och Pappa kom in och sjöng för mig, pappa sjöng till och med fel? Han borde ha lärt sig den låten nu!

Paketerna innehöll detta:

En blus från Odd molly, älskar den!

En morgonrock i Rosa/Röd ;)
Tack så mycket Päron! :), ni visste allt vad jag ville ha!

Anton kom nyss hit och jag fick mina underbara presenter! Jag började fan lipa när jag såg de :)

Paketerna innehöll dessa:

id maximum coverage face brush :)

och ett presentkort från Pondus, 900 kr, jag dog när jag såg det!!!!
Meningen är att jag ska köpa mig ett linne eller något liknande från odd molly, i looove odd molly :) (och anton)

Vi åkte in till stan sen och käkade på min favorit resturang, jag tog stekt kycklig med sötsursås och Anton oxfile med svartpepparsås. Vi åkte sedan hem till Anton då jag tidigare på dagen fått en present av Anna, Mikael och Sofia, tack så mycket :) Anton hämtade lite saker och sen åkte vi hem till mig och käkade tacos med familjen. Till efterrätt blev det glass med grädde, maränger, hallon och riven choklad, mums!
Nu har vi precis gått och lagt oss i sängen och tittar på Andra avenyn, nu är jag trött efter dagen!

Fick lite mera presenter:

Och de var:
En snygg väska från syster, tack :)
Ett lås till mitt Pandora armband av Mormor + ett kuvert med pengar :)
Av Farmor och Farfar fick jag pengar :)
Och det sista kuvert var från fam Newitt ;)


Tack allesamman för sms och presenterna, kul att så många kommit ihåg det! Min dag har varit underbar, en av de bästa födelsedagarna!


Kommentarer
Postat av: NELLIE ♥

grattis becca! :D Hoppas du har haft en bra dag!

2009-10-28 @ 22:30:07
Postat av: Anonym

gratz!

2009-10-28 @ 22:30:23
Postat av: Anonym

gratz!

2009-10-28 @ 22:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0