Äntligen fredag

Nu är min efterlängtade fredag här!

Skolan började med hantverk, vi rullade curls. Han med ett huvud, till och med först av alla, så det kändes bra! När lektionen var slut gick vi till bamba, käkade och sedan vare dags för matte! Lektionen varade som tur var bara i en halv timma tills hon släppte oss, vi körde lite repetion bara för provet nästa vecka. So thats it!

Nu har jag precis sminkat mig, ville ha lite mer smink idag, så jag tog först min foundation från mac och la ett tunt tunt lager i ansiktet. Sedan tog jag IDs mineral veil över ansiktet så att foundation håller sig och är matt resten av kvällen. Drog på lite rouge också så att man ser lite levande ut, ska snart trycka på lite mascara och sedan är jag klar! Så enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0