Torsdag

Hej vänner!
Nu är jag äntligen hemma efter en väldigt slapp skoldag! Hade engelska(gjorde ingenting) svenska(såg på film)hantverk(hade lite genomgång) skit god dag, fortsätter det såhär blir det en fröjd att gå till skolan :)
Julia :)

Felicia och Troja, Brad är snygg.... grrrr

Nu är jag hemma som sagt, antagligen kommer Anton hit snart, vi ska nog in till Stenungsund för att titta på visningen idag, ska försöka få med mamma också så kan hon köra och kanske dra fram kortet om jag är sugen på något;) det är ju 20 % rabatt idag :)

Fick mitt körkortstillstånd idag också, dock fick inte mamma och pappa sina så än behöver ni inte fly från landet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0