Svar på fråga

Fråga:
hej rebecca!
har lite frågor till dig. Du går på burgården,right? trivs du? tycker du det är bra? jag funderar att byta skola,till burgården och läsa frisör.. testa på lite nya saker :) min skola är ganska tråkig och liten.
ha en jätte bra kväll. kram!

Svar:
Ja, jag går på burgården och trivs skit bra! Jätte bra lärare och bra lokaler! Nu i ettan kipper vi inte utan över på permanent, curls, frisyrdesign, och långhår/uppsättningar. Om man brinner för det man gör så blir allt så mycket roligare. Mina dagar går otroligt fort och jag känner att jag verkligen har kommit rätt! Vi är även på praktik 1 gång i veckan. Vi har 3 hantverkslektioner i veckan som är i c 3 timmar.

Du kommer inte att ångra dig om du väljer brugården frisör!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vi får ju börja klippa efter sportlovet nästa termin? :)

2009-11-03 @ 19:26:45
URL: http://mikaelasinipuro.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vaa? Då kanske det kommer som en överaskning, mion lärare säger att vi ska göra det i 2an :)

2009-11-03 @ 19:36:01
Postat av: Mikaela

Haha jasså, Ingela har iallafall sagt det. Fast hon kanske tagit fel då eller något. Ingenaning :) haha

2009-11-03 @ 21:40:43
URL: http://mikaelasinipuro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0