Solfaktor för håret

Nu när det är så deppigt väder ute måste man tänka posetivt! I maj blir det utomlands och då ska jag köpa min en flaska solskyddsfaktor för håret. Jag hade tänkt att köpa från märket Kerastase.


Kérastase Soleil Voile Protecteur
Skyddande och vårdande spray
för färgat hår som utsätts för
sol, havs- och klorvatten. Ger
en naturlig look och glans samt
efterlämnar håret med en
omedelbar fräsch effekt.

Teknologi
Aktiva ämnen som skyddar det
färgade håret mot solens skadliga
UV-strålar.

Resultat
Ger ett optimalt skydd av håret
och hårfärgen.

Bruksanvisning
Appliceras på torrt eller fuktigt
hår, gärna flera gånger om dagen,
innan och under solbad. Styla med
hjälp av en bredtandad kam eller
med fingrarna.


Aldrig mer slitet hår typ, dock har jag det nu meeeen! (det löser sig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0