PolisPolispotatisgris!

Hahah, jag övningskörde för första gången igår, hur gick det tro??  - blev stoppad av polisen!

nej, så illa var det inte riktigt, vi kanske hade kört i 5 min inne på runes parkering kl 9 på kvällen. Jag höll precis på att lära mig då jag kollar upp, ut över vägen en snabbis så jag ser de, en polisbil! Inte bara det, den blinkar in på parkeringen!!!

Jag:
NEEEJ, det är inte sant!
Pappa: HAHA!
Jag: Vad ska jag göra? HAR DU KÖRKORTET MED DIG??
Pappa: Jaa, parkera på den rutan bara!
Jag: PARKERA? HUR GÖR MAN DEEEEET?

det gick lite hackit fram asså men jag klarade det! Polisen körde typ två varv runt oss och sen åkte de ut igen, de fattade ju att jag övningskörde :) Men det var lite läskigt!!

Men annars gick det faktiskt skit bra, fick typ ett kärringstopp, det gick galant!

Jag kommer nog aldrig glömma första gången jag övningskörde och belv stoppad -
på runes parkering!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0