Torsdag

Tjenis!
Blev väckt i morse, gick upp och sjöng för Johanna så vackert såå :) Hon fick en mini-ipod, en morgonrock och ett presentkort på 1000 kr. Utav mig fick hon en mascara från Dior :)

Gick sedan och la mig igen men kunde inte somna om, väntade mera på att klockan skulle ringa. Inte så lätt när två st skriker i köket heller!!!!
Jos: STEFAN, VILL DU HA FRUKOST?
Stefan: VAA?!
Jos: VILL DU HA FRUKOOOOOST?????
Stefan: AAA, TACK!
Jos: VILL DU HA EN LUSSEBULLE OCKSÅ?
Stefan: AAA!
Jos: EN ELLER TVÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ???

KÖTTHUVUDEN, tyst jag sover! :)

i skolan var det tre lektioner som väntade. När vi väl slutat var det bara till att kubba till bussen, han precis som tur var! Jag skryter inte med min kondis om man säger så.... puhh!

Nu är jag hemma och vääntar på tårta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0