Onsdag

hej bloggen!
Idag var det skola som vanligt, den jobbigaste dagen i veckan... -.- Gott att den är avklarad i alla fall! Hade engelska, matte, svenska och bild idag, men på svenskan såg vi på film och på bilden målade vi så tiden gick fort!:)

Tills nu har jag sätt alla de 9 första avsnitten av serien "Riverside" Den är faktiskt bra, efter det typ 2 första tänkte jag ba åh vilken skit! Men det blev bara bättre och bättre. Massa nykära personer som man blev så glad av :) Serien är som "Andra avenyn" Kim spelar Kim i "riverside" det är som bakom kuliserna lite, de man inte visste om de typ, deras privatliv :)

Ne nu ska jag gå och lägga mig! Har sovmorgon imorgon till halv 11, men bussen går kl 9, lite surt men jag får sova på bussen helt enkelt, det har jag inga problem med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0