Måndag

Hej vänner!
Idag hade jag en lektion, det var hantverk då vi rullade permanent, det gick helt okej, var så himla seg så det tog sin lilla tid att rulla ett huvud. När lektionen var slut käkade vi lite snabbt och sen tog bussen hem. Anton hämtade sedan upp mig vid bussen, vi drog hem och kollade på en film som gick på sfkanalen, "30 november" hette den, en rasistfilm. Vi stack sedan in till std och hyrde en ny film, det blev Wallander - Prästen. Vi åkte sedan hem hit och tittade på den, den var faktiskt bra:) dock tycker jag att alla wallander är bra, min favorit är "innan frosten" den första filmen tror jag det var :).

Anton åkte nyss och nu ska jag hoppa in i duschen, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0