Lördag

Hej bloggen!
steg upp vid 8 i morse! sen en 45 min senare stod mamma och johanna utanför och väntade på mig. Vi drog in till Göteborg där Johannas salong ligger, mamma skulle slinga håret och klippa sig. Sedan tvingade dom mig att slinga mitt hår ooockså :( Buhuhu jag som inte ville! Men mitt villkor var att BARA göra överhåret. Det belv blonda slingor som jag tycker belv gula, så ska köra på Jos silverschampo lite. Men dom säger att jag bara inbillar mig. Saknar mig 15 cm utväxt lite :( hihi!!


När vi var klara drog jag och mamma och kollade lite i nordstan, det blev en present till pappa och kläder till mamma. När vi var klara hämtade vi upp Johanna på salongen vid 4 då hon slutade. Och nu är jag hemma!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0