Jag har ju glömt...

.. att berätta vad jag gjorde igår på dagen!!!

Steg upp runt 8 och tog en dusch och drog på lite smink. Sen kom mamma pappa och syster och hämtade upp mig hos Anton vid 9. När vi var i stan lämnade vi av Johanna vid hennes jobb och vi åkte till parkeringshuset.

Vi gick runt och kikade på kläder till mamma och hon hittade massa saker, tunikor, toppar, leggings, jeans, kofta, en hel gaderob nästan :) Det var nödvändigt i alla fall :) Vi gick sedan bort till Biopalatset och kollade på den nya filmen av Stig Larsson - Luftslottet som sprängdes.

Filmen var skit bra! Helt sjukt. Jag har hört att den inte ska vara så spännande. Hallå eller? Jag kunde inte ens andas för att det hände så mycket och jag var livrädd. Rekomenderar den verkligen, ååh jag kan inte sluta prata om den :)

Vi kollade runt i fler affärer uppe på gågatorna. Så himla mysigt var det, sådan julstämning, kanske lite tidigt men det var ändå mysigt och man blev på bra humör utan det. Vi gick sedan tillbaka till Nordstan och mötte upp Johnna som hade slutat jobbet. Vi åkte sedan hem och ... resten finns i ett annat inlägg!

Lite julstämning i Nordstan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0