Fredag

Hej Bloggen!
Hade två lektioner, hantverk och matte. På hantverket rullade vi curls på varandra då Leyla gjorde på mig :) Resultatet blev super lockigt! På bilden har jag dragtit ur lockarna med fingrarna så det var större innan.

När matten var slut tog jag en snabbis runda på stan och köpte en present till Anton, var sugen på att ge bort lite presenter ;) hehe. Tog sedan tåget till std och så hämtade Anton upp mig så åkte vi hem :)

På kvällen myste vi bara, jag tog sprutan samma dag så på natten fick jag runt 40 grades feber :( Usch, mådde inte bra alls! Men på lördagsmorgonen måde jag super, konsigt????

Bilder från dagen:

Mandy, Felicia och Leyla

Frida och Angelika

Alexandras lockar, hennes hår går till rumpan, inte alls avensjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0