Dagen

Dagen började med en skit morgon! Jag missade bussen precis så fort som attan hoppade jag på moppen igen och brummade iväg till myggenäs i hopp om att hinna ikapp, men efter att pappa har strypt moppen så gick det ju inte i 110 direkt! Missade den precis, såg den lämna hållplatsen, sååå arg var jag! Jag kollade på nästa buss men den gick inte för än halv 12 då jag hade varit i skolan kl 1. Onördigt då jag bara hade haft hantverk kvar då vi skulle rulla permanent vilket jag får öva på hemma idag istället på mamma.
Pappa ringde och sjukanmälde mig så att jag inte skulle få någon frånvaro.

Drog sedan upp till Anton då jag var tvungen att värma mig, frös ihjäl! Var där i en två timmar och sen åkte jag till std och gjorde syntest för körkortet. Allt var som det skulle så nu ska vi skicka in papprerna :)

Tittade även på skor där inne, prövade converse och bestämde mig för att köpa ett par, dock fanns de som jag ville ha inte i min storlek så går in i nordstan imorgon och kirrar det hade jag tänkt.

Nu är jag hemma och hade tänkt fixa mina naglar, de är inte vackra just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0