Biosilk


Igår när vi var i stan gick jag till en åhlens där de säljer frisörprodukter i ett litet hörn. Jag berättade att jag hade extremt slitet hår och att mina toppar var så torra och behövde något. Hon tipsade då om en produkt som heter "Biosilk" En produkt som innehåller bara silke som reparerar slitage och ger en slät och fin yta. Vanliga glansdroppar lägger sig mest runt hårstråt medans detta jobbar sig in i det. Låter det inte bra?

Lite om produkten från en sida:
"- Detta hårserum består av 100% naturligt silke som reparerar och bygger upp ditt hår från insidan. Ger
ett starkt hår utan kluvna toppar. Skyddar ditt hår och ger håret en otrolig lyster. Naturligt silke har förmågan att bibehålla fukten, lystern och glansen i både hår och hud. Den kemiska sammansättningen helt naturligt, och organiskt silke visar att denna ligger mycket nära hårets sammansättning. Och ni ska känna doften på detta silke, det luktar gudumligt gott om håret när man haft i detta."

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh, låter som något jag skulle behöva.... :)

2009-11-29 @ 19:18:51
URL: http://ciinderellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0