Torsdag

Hej!
Torsdag idag, imorgon är det freedag! skönt eller? mohaha!
Dagen dårra:
Vaknade upp brevid anton, vi låg och drog oss lite, gick upp typ.. 07.50, sen fick han skynda sig och iväg, jag segde mig, käkade lite, borstade tänderna tog på mig borstade håret och kände att "jag somnar när som heeelst" men, jag åkte till skolan, väl där var det dags för hemkunskap, gick bra, vi fick göra vad vi ville, det blev kärleksmums får min och kickis del, alla i klassen tyckte den såg så smarrig ut så de stod runt och åt jätte mycket, då felix kläcker komnentaren "men det heter ju kärleksmums, det menas att man ska sprida kärlek" då jag döpte om det till hatmums, haha fuckers :) sen hade vi NO, fortsättning på prov, är klar nu i alla fall vilket är skönt, sen hade vi lite mera lektioner och slutningen bild, då Piggy sa att hon kanske sätter MVG på mig, för faan gör det nu så jag kommer in på min linje :) sen var det musik då vi spelade in våran låt, nice! sen drog jag till skärhamn, till min lilla mormor, var tvungen att låna hennes symaskin då min är helt kansig! jag sydde i alla fall klart mitt örngott, med broderi och lappteknik på, skit fult med var gör man inte för betyget? hah.. Sen la vi oss i sängen och tittade på Tv, mys :) jag slumrade till, som vanligt! då jag vaknar att jag känner en as go lukt, då jag kikar på mormor då hon kommer med en bricka med varmt och gott the med honung och smörgåsar :) Sen åt vi lite chips och godis, bäst är du mormor, finns ingen som du :) du är ljuset i mitt liv och min förebild ! :)

Nu är jag hemma och ska fan dra mig till sängs snart, då jag är redigt trött! Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0