Tisdag

hej gott folk!
Hemma tidigt idag, kom hem för en timme sedan, då jag stack hem efter nationella proven i NO, våran engelska var inställd idag vilket betyder att jag bara hade sv/eng och elevensval kvar, alltså inget jag får betyg i så jag hoppade det med tanke på att jag visste att jag inte skulle få något gjort, och jag orkade inte väta i skolan i 3 timmar för att få börja mina lektioner, so thats why!

Har suttit ute med min kisse och myst på framsidan av huset med en dyna, lyssnat på musik och njutit av solen, Pelle älskar när jag har musik på, han flyttar sig typ alltid närmare så att han kan höra bättre, och varje gång jag solar och lyssnar på musik kommer han och lägger sig brevid, ibland kan han vara ett litet charmtroll! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0