Söndag/Årets första dopp!

Typiskt att det är söndag, vill ju ha mera helg och mera vila! Det blev inget jobbande idag, åkte istället ner till skäret med mammmut och papput, där var Pontis och ricky redo med vattenskoten att åka ut, jag skulle också med men det fick stopp mitt ute på havet så det sket sig:( ;) Vi gick upp och käkade hos farmor och farfar också, grillat med färskpotatis, efterätt var jordbubbstårta, mumsigt! Sen blev jag på dåligt humör så jag bad pappa köra hem mig, så nu sitter jag här och ska nog ut och sola mera! Just det ja, årets första dopp blev idag också trots att jag sa att jag inte skulle bada :) Hur blir då kvällen? jag har zero planer!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0