Söndag

oj, nu har jag inte skrivit på ett bra tag! eller ja, senast var i fredags :) tänkte berätta lite om helgen:
Fredag: På kvällen kom jennifer, senare kom alla killar också, kalle ville klippa sig och vem ställer upp om inte jag :D dock ville han inte bli färdigklippt så det kanske inte blev så jämt +++. Men ändå! senare åkte jag och andreas, josefssonarna med andra ord till familjen möckborn, vi kollade på film med sofia och sofia, sen gick jag och la mig och somnade, sen kom anton hem från jobbet :) och vi sov, haha!
Lördag: Anton sov kl 11 då jag hade vaknat och var jätte pigg! så jag drog ner till almölivs och köpte candy, gött! när jag kom tillbaka väckte jag odjuret och vi chíllade bara typ :) senare på dagen var jag jätte trött, så jag gick och la mig, så jag somnade as gott och när jag vaknar har anton givetvist tagit 20 miljarder kort på en söt rebecca, inte ok! Anton stack till robban på förfest och jag stack hem för att fixa mig, käkade grillat med johanna som hade folk, sedan drog jag och anderas till nellie där gott folk väntade  :) vi kollade film, snackade och myste, go kväll! kommer nog bilder sedan om nellie vill skicka :D sen åkte jag hem till Anton och sov där
Söndag: Vaknade imorse av att anton var vaken innan mig! han hade till och med sovit klart! sjukt, och han var inte ens bakfull, as nice :) vi drog oss lite sen käkade vi en go frulle, nu är han hos robban och pluggar och jag ska sätta på en rulle, (frulle, rulle) ska sova här ikväll med eftersom att anon fyller år imorgon :)

Jag hos nellie, haha! bättre än dom andra bilderna i alla fall, eller vad säger du li? ;)

Kommentarer
Postat av: lee

hahahahha fyfasen

inga bilder slår dina ! :)

2009-05-25 @ 19:42:52
URL: http://gollungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0