Söndag

neeej, det är redan söndag! jag orkar inte det egentligen! jag vill ju ha en längre helg! har inte gjort ett nda skit i helgen, och det har varit as göött! det har jag verkligen behövat :) eller ja, jag har ju jobbat, varit på kalas, varit hos mormor och lite så då!:)

Dagen:
Meningen var att jag och mamma skulle till kungälv och titta på kläder, men bara för att jag sa till henne för en sak hon gjorde, så igronerar hon mig nu och är sjukt omogen, ibland undrar man fan vem som är gammlast! skärpning ann josefsson! jaja, hon har väl lugnat ner sig snart får jag hoppas, annars har jag ju gjort iårning mig i onördan!

kan ju passa på att skriva lite om gårdagen, vi skulle ju se på melodifestivalen, jag såg ungefär två bidrag, eller ja såg och såg, jag blundade, så innan jag somnade "väck mig när poängen och de kommer" jag vaknar på morgonen i min säng, ba va fan?! jag frågade pappa ba, haha varför väckte ni mig inte? det gjorde vi, sådär 27 gånger men du somnade bara om! haha, jahaja!:P men norge vann, vet inte om det var bra med tanke på att jag sov när körde igång, haha! får la lyssna på youtube eller någonting :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0