Söndag

Absolut tråkigaste dagen på veckan, känns som att det inte är någon ide att hitta på någonting.steg upp runt 11, käkade en liten frukost och satte mig vid datorn, senare kom Benny och Karin på besök, dom åt hos oss och snackade gott :) sen åkte jag och mamma till mormor en sväng, alltid lika mysigt :) Mormor har väldigt bra smink, hon använder sig av bra märken som esteé lauder, dior, channel, YSL, Clarins osv, iaf så hade hon en massvis av mörka läppstift och läppglans som jag kletade på, lite resultat :


Nu ska jag in i duschen och fräscha upp mig lite, sen kommer min Anton som ska sova här inatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahhahahha jag dör nu rebecca. Du är nog den roligaste jag vet, VEM gör ett eget läppglanstest?? Jo bara du och ingen annan. Hahaha.

Hoppas allt är bra med dig förresten :)

/Jessica

2009-05-11 @ 20:45:27
Postat av: Anonym

HAHA, men helt ärligt så är det kanske lite uttråkande ibland hos henne, klart man gör det bästa av saken :D haha! jag mår bra, hoppas du med gör det ;)

2009-05-11 @ 20:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0