Onsdag

Usch, sovit dåligt inatt asså! jag kunde verkligen inte somna, när det var för varmt drog jag av täcket, då jag började frysa, fanns inget som va bra! jo, att anton låg brevid mig såklart! <3
På morgonen hade anton redan stuckit till skolan, så jag traskade upp, sminkade mig käka och åkte till skolan, idag var det idrottsdag, roligt faktiskt :) gick ganska bra för oss ändå, våran klass har kommit sist de kommande åren, men vi kom tvåa i vollybollen vet jag i alla fall:) etta i innebandyn också! nice work 9e! sen hade vi So, jag var så jävla trött och bara satt och typ halvsov, samma på NO:n, tittade bara på klockan hela tiden, men den ville inte gå snabbt! när vi väl slutat brummade jag hit, till anton, dock är han inte hemma, ,men han kommmer typ om en halv timme :) funderar på att sova, tror jag börjar bli sjuk, mitt huvud väger 5 ton och jag är helt borta och slut!

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0