Måndag

Vaknade runt tjugo i åtta, käkade och tog på mig, sen åkte jag och hämtade upp kicki och så drog vi till skolan. Dagen var helt okej, måndagar är jobbigast med idag gick den snabbt :) på matrasten gick vi och åt glass, för min del blev det dumle glass, skit gött :D sen åkte vi hem :)

väl hemma gick jag och la mig i solen och somnade, skit skönt verkligen, men hade sådan jävla äcklig dröm, drömmde typ att jag var skitfull, eller nej det var jag inte men det kändes som det och att jag inte såg något, ina ögon vägrade at öppna sig, usch det var as knepigt!

Johanna och jag åkte senare iväg ner till ICA och snackade med Thomas om våra sommarjobb, så vi ska provjobba änu en gång nu på lördag, göttans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0