Måndag

Lediga även idag ju, härligt värre, och en skinande sol på himlen gör inte dagen värre! Vaknade av att antons mamma kom in och petade på mig så att jag skulle vakna, jag tog på mig myskläder så gick vi upp och fixade med antons presenter och hans "godistårta" sen sjöng vi för full hals och väckte födelsedagsbarnet :) Han fick massa pengar och en leksaksbil av iaa med tanke på att hon inte hade råd med en stor :) Sen gick anton till skolan och jag åkte hem, i hopp om att han present låg i brevlådan, hell no! jag gick och la mig och somnade pladask, vaknade kl 12 då anton skickat sms och skrivit att kalaset började kl 1, oj! jag flög uppp, sminkade mig, tog på mig och plattade håret och åkte iväg :) där åt vi god mat och god efterrätt med hans familj + morfar och morbror! Nu är jag hemma eftersom att anton ska på blåvitt idag, funderar på att göra lite SO, sista läxan i so, kanske bra att göra den bra också :) sen ska jag skriva ett jävla tal i svenskan också, kommer inte på något bra att skriva om ju!:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0