Måndag

Hej mina vänner!
dagen:
Steg upp typ halv 8, käkade och satte på mig, sen gick jag in och väckte Anton, han bad mig igår ba "Rebecca, kan du inte väcka mig lite mysigare imorgon med en puss eller något? förr gången hoppade du på mig tills jag vaknade" Mohahah! Och jag var jätte snäll och mysig! Sen åkte vi iväg, lämnade av han och sedan åkte jag till skolan, jag gjorde klart två arbeten som ska in i veckan, (gött) och så fick jag tillbaka mitt SVinlämning, blev VG+ så ska kompletera lite bara sedan är det MVG, grym är jag :) Efter dagen i skolan åkte jag hem, läste veckorevyn som vi fått i brevlådan och nu sitter jag här! strax ska jag börja med mitt So arbete, orkar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0