lördag kväll

Jag drog till kicki på kvällen, dit kom även senare nellie lee och jennifer, vi satt och snackade gött, as mysigt var det tjejor, måste göras om! sen kom mer folk, sen kom jennifer på den knasiga iden att hon skulle behövt klippa sig! haha, och vem ställer upp om inte jag? jag får fan betala ditt nästa frisörbesök eller något, för jag vet inte rikgtigt hur resultatet blev med kökssaxen ;)  klippte typ av 6-7 cm, jag var livrädd! sen drog alla till kuballe, men vi stack lika snabbt igen, var fest där men inget å ha typ :) vi drog till pontan och slöa alla typ, sen började jag sminka kalle, han fick ena ansiktet svart och ena.. normalt? haha, as coolt blev det ;) jag drog hem senare och såg på spy kid änu en gång! sen somnade jag super snabbt :) kommer förhoppningsvis bilder om nellie skickar till mig :)

Kommentarer
Postat av: jenniferömar

mitt hår blev kanon bra ! :D :D hihi

2009-05-04 @ 20:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0